Μέχρι τώρα οι εταιρείες στο Twitter μπορούσαν να διαφημίζονται μόνο στους λογαριασμούς
χρηστών που τις ακολουθούσαν, με αποτέλεσμα να μειώνεται πάρα πολύ το κοινό στόχευσης.
Από μία λίστα με 350 διαφορετικά πεδία, οι διαφημιστές θα διευκολύνονται
επιλέγοντας το αντικείμενο ενδιαφέροντος. Αν για παράδειγμα το προϊόν ή η
υπηρεσία είναι μια ταινία με θέμα τους σκύλους, η κατάλληλη καρτέλα για επιλογή
θα είναι «ταινίες και τηλεόραση» ή «ασχολίες και ενδιαφέροντα».
Σήμερα ανακοινώθηκε ότι
στη διάθεση των διαφημιστών τίθενται νέα δεδομένα, με στόχο συγκεκριμένο κοινό
που θα επιλέγεται αναλόγως των ατόμων που ακολουθεί και των twits που αναδημοσιεύει.
Παρότι η τιμή που έχει οριστεί για την υπηρεσία είναι ιδιαιτέρως
χαμηλή, δεν αποκλείεται στο μέλλον να αυξηθεί λόγω ζήτησης. Βέβαια είναι επίσης
πιθανό, η κίνηση αυτή να μην έχει την αναμενόμενη επιτυχία αφού η εταιρεία προσπαθεί
να μετατρέψει τους χρήστες σε χρήμα.
Based on reporting by Fobres
Photο: geeksystem.com